Największy z najmniejszych…

Klasyfikowanie, szeregowanie, tworzenie rytmów i wzorów to różne formy porządkowania informacji i rzeczy przez dzieci. Wymagają one dostrzegania różnic i podobieństw pomiędzy obiektami, wyodrębniania cech znaczących i nieistotnych. Dzięki tym umiejętnościom dzieci mają np. możliwość uwalniania procesów myślowych od bezpośredniego doświadczania (mogą np. kontynuować słownie ciąg obiektów we wzorze nie mając kolejnych elementów do jego uzupełnienia “teraz będzie czerwony a potem powinien być zielony,  zielony i znów czerwony ale już się skończyły koraliki…”).

 Fotoreportaż ze spotkania grupy 3-4 latków w dniu 30.01.2013

Zapraszamy na zajęcia “POKÓJ DZIECINNY” dzieci w wieku 3-4 lat

Program zajęć to cykl 12 spotkań o różnorodnej tematyce (więcej informacji TUTAJ)

Zajęcia prowadzi w LILAVATI pedagog mgr Marta Kalemba

Pomysłodawczynią cyklu zajęć jest Agnieszka Olszewska – psycholog, neurologopeda

Program jest inspirowany scenariuszami prof. E.Gruszczyk-Kolczyńskiej

Autor i data publikacji informacji: Agnieszka Olszewska, 30.01.2013